eMag vrea să devină cea mai mare piaţă de desfacere pentru mici producători români

eMag vrea să devină cea mai mare piaţă de desfacere pentru mici producători români

Magazinul online eMag a anunţat că deschide platforma sa către mici afaceri româneşti şi se aşteaptă ca în cinci ani să genereze vânzări de 100 milioane de lei.Programul eMag „Deschide România” e unul de susţinere a micilor producători români (ONG şi PFA inclusiv), prin listare în Marketplace, şi promite o investiţie de un milion de lei în primul an. Vor beneficia aproximativ 400 de producători locali în primul an. Vor avea şi comisioane mai mici, în medie, cu 50% faţă de cele standard, iar ONG-urilor nu le va fi perceput comision. În plus, pentru a fi mai uşor de identificat de către clienţi, produsele din program vor fi semnalizate, pe site şi în aplicaţia mobilă eMag, cu logoul „Deschide România”. eMag alocă 30 de angajaţi pentru proiect şi estimează că în primul an vor fi în jur de 50.000 de produse, iar platforma va genera vânzări de peste 14 milioane de lei. În prezent, în eMag Marketplace există 32 de producători locali cu cifră de afaceri de până la 500.000 de lei, cu peste 5.000 de produse, listate în 98 de categorii. Cumulat, până acum, aceştia au înregistrat vânzări de peste 600.000 de lei. În program se pot înscrie doar cei care produc exclusiv în România, cu respectarea tuturor normelor şi prevederilor legale, iar produsele lor pot fi inclusiv produse meşteşugăreşti, realizate în serii mici.