Cum livrez un produs

Livrarea produselor achizitionate de la partenerii din eMAG Marketplace se face direct de catre acestia, exclusiv prin curier rapid. Nu se pot face livrari la Showroom-urile eMAG sau la sediul partenerului. Documentele aferente produselor achizitionate de la partenerii nostri (factura, certificat de garantie, etc) sunt livrate de catre partener impreuna cu produsele comandate. Puteti vedea in pagina dedicata fiecaruia dintre partenerii din eMAG Marketplace taxele de livrare si pragurile de gratuitati utilizate.

In cazul in care vei comanda simultan produse de la eMAG si alti parteneri, vei primi cate un colet separat de la eMAG si fiecare partener.

Garantie si service

Pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie vei primi la livrare un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.

Garantia produselor achizitionate de la partenerii din eMAG Marketplace este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

Retur produse

Partenerii din eMAG Marketplace au obligatia legala sa accepte returul produselor in 14 zile de la livrare dar pot oferi si alte facilitati, acestea fiind specificate in detaliu in pagina dedicata fiecaruia.

Extragarantia de Retur in 30 de zile, Service Pick-Up & Return sau livrarea gratuita sunt servicii specifice eMAG care se aplica doar produselor care sunt marcate ca fiind vandute si livrate de eMAG.