skip to Main Content

Conferința eMAG Sellers`Day, din 22 Mai, a fost organizată cu scopul de a aduce împreună sellerii eMAG Marketplace. Cu această ocazie, pe lângă informațiile prezentate, sellerii au dorit să afle răspunsul celor mai frecvente situații pe care le întâlnesc în activitatea lor, pe platforma eMAG Marketplace. Ne-am dorit să aflăm care sunt provocările pe care sellerii eMAG le întâmpină zi de zi, pentru a crea un ghid de soluții aplicabile fiecărei provocări în parte. Toate aceste situații au fost centralizate și structurate pe 9 capitole, încăt subiectul de inters pentru tine să fie ușor de identificat. Cele nouă capitole de întrebări și răspunsuri sunt: Account Health Curieri, Livrări, Retur, Comenzi, Taxe de transport Erori,  Platformă Informații, Rapoarte, Notificări, Cont seller Prețuri, Stocuri, Vouchere, Plăți Produse, Asocieri, Dezasocieri, Import, API, Feed, Grupare în familii de produse, Ownership Promovare, Bundles, Buy button, Campanii Review - uri, Site, Clienti, Black list, Search Tichete,…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,