skip to Main Content

Q:        Când ne veți proteja împotriva clienților nesimțiți? comandă și apoi refuză primirea coletelor? De exemplu, CEL.ro marketplace a implementat opțiunea "blocare client". A:        Vă informăm că ținem o evidență a clienților care recurg frecvent la această practică, iar aceștia sunt incluși într-un flux manual. În cazul în care întâmpinați astfel de situații, vă rugăm să ni le semnalați.  Momentan acestă opțiune poate fi accesată doar la nivel central, dar analizăm toate reclamațiile pe care le primim vizavi de comportamentul clienților și luăm măsuri, acolo unde nu sunt situații izolate. Q:        De ce nu răspundeți la e-mail-uri? A:        Cu siguranță toate mail-urile primesc un răspuns, timpul pentru acest lucru fiind influențat de diverși factori. Daca au rămas mail-uri fară răspuns, intervine factorul uman. Cu siguranță ne-au scapăt din vedere, nu în mod intenționat, iar pentru acest lucru ne cerem scuze! Q:        De ce nu aveți un număr de telefon pentru…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,