skip to Main Content
 Capitolul VI – Produse, Asocieri, Dezasocieri, Import, API, Feed, Grupare în Familii, Ownership
0
(0)

Q:       Dacă un articol are stocul epuizat și nu se mai produce, se poate șterge din lista Produselor? Cum? A:     Odată adăugat un produs pe platforma eMAG Marketplace acesta rămâne în arhiva de produse. Puteți retrage de la vânzare orice produs și statusul lui pe site-ul eMAG.ro.  Totodată, vă recomandăm să marcați produsul ca fiind EOL pentru a-l demarca de restul produselor pe care veți continua să le vindeți pe platfromă. Puteți face asta folosind fișierul de update oferte schimbând statusul produsului cu valoarea 2 ceea ce va muta produsul din lista produselor dumneavoastră. Il veți mai găsi totuși, în fișierul Update EOL offers, unde vor fi înregistrate toate produsele dumneavoastră cu status End Of Life. Q:       De ce împiedicați partenerii să-și listeze fiecare gamă de produse pe care o are (o singură dată fiecare model)? Asocierile să se facă pentru același produs listat de mai multe ori de…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?