skip to Main Content

Q:       Dacă un articol are stocul epuizat și nu se mai produce, se poate șterge din lista Produselor? Cum? A:       Odată adăugat un produs pe platforma eMAG marketplace acesta rămâne în arhiva de produse. Puteți retrage de la vânzare orice produs și statusul lui pe site-ul eMAG.ro va deveni "Indisponibil". Q:       De ce împiedicați partenerii să-și listeze fiecare gamă de produse pe care o are (o singură dată fiecare model)? Asocierile să se facă pentru același produs listat de mai multe ori de același partener. În acest moment există parteneri care afișează și de 5-6 ori același produs. Pe de altă parte, clienții preferă cumpărarea a cât mai multor produse de la un singur partener, pentru a nu plăti transport de mai multe ori. Sistemul concurențial trebuie menținut între parteneri deschis și transparent. A:       Dezvoltăm un nou sistem de filtrare. Asocierea se va realiza ținând cont de EAN-uri. Din păcate,…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,