skip to Main Content
 Capitolul VIII – Review-uri, Site, Clienți, Blacklist, Search
0
(0)

Q:       Referitor la NPS. Foarte multe note proaste ne parvin de la clienți care evaluează produse comandate de la alți vendori. Cum rezolvați acestă situație? A:       Apar erori în momentul în care clienții evaluează comenzi care cuprind mai multe produse, vândute de selleri diferiți. Lucrăm la o soluție pentru a rezolva această situație, iar în cazul în care vă confruntați cu un astfel de caz vă rugăm să ni-l semnalați folosind ticketele. Aceste răspunsuri nu vă vor afecta rezultatele, dacă ni le semnalați. Q:       Când o să avem un instrument prin care să dăm clienților aprecieri, steluțe, raiting..astfel încât să ne ferim de cei care nu ridică comenzile? A:       Momentan nu avem în dezvoltare un astfel de proiect. Dacă observați clienți care au o activitate suspectă, vă rugăm să ne semnalați, iar în urma verificărilor conturile acestora pot fi blocate. Q:       Dacă cineva caută multivitamine de pl., să apară…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?