skip to Main Content

Q:       Referitor la NPS. Foarte multe note proaste ne parvin de la clienți care evaluează produse comandate de la alți vendori. Cum rezolvați acestă situație? A:       Apari erori în momentul în care clienții evaluează comenzi care cuprind mai multe produse, vândute de selleri diferiți. Lucrăm la o soluție pentru a rezolva această situație, iar în cazul în care vă confruntați cu un astfel de caz vă rugăm să ni-l semnalați folosind ticketele. Aceste răspunsuri nu vă vor afecta rezultatele, dacă ni le semnalați. Q:       Când o să avem un instrument prin care să dăm clienților aprecieri, steluțe, raiting..astfel încât să ne ferim de cei care nu ridică comenzile? A:       Momentan nu avem în dezvoltare un astfel de proiect. Dacă observați clienți care au o activitate suspectă, vă rugăm să ne semnalați, iar în urma verificărilor conturile acestora pot fi blocate. Q:       Dacă cineva caută multivitamine de pl., să apară pe…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,