skip to Main Content
 Conversie și Net Promoter Score
0
(0)

În platforma eMAG Marketplace, Conversia indică performanța produselor active pe site-ul eMAG și este calculată ca raport dintre numărul de  comenzi plasate din perioada de referință și numărul de vizualizări pe paginile produselor tale. Află aici mai multe detalii despre conversie. Ea este influențată de calitatea documentației produselor, prețurile avantajoase, promoțiile oferite, livrarea și review-urile clienților. Net Promoter Score (NPS) măsoară experiența clienților avută în urma comandării a cel puțin unui produs, pe platforma eMAG Marketplace. El reprezintă nota obținută pentru comenzile finalizate de tine din ultimile 30 de zile. Apasă aici și află rapid care sunt recomandările noastre pentru NPS. Rolul său este să monitorizeze gradul de satisfacție al clienților care au cumpărat unul din produsele tale. De aceea calitatea produselor și serviciilor oferite de tine trebuie să fie verificate în permanență încât să obții nota maximă pentru fiecare comandă.

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?