skip to Main Content
0
(0)

În platforma eMAG Marketplace, conversia arată performanța produselor active de pe site-ul eMAG. Aceasta este rezultatul unui raport între numărul de comenzi plasate în perioada de referință și numărul de vizualizări ale paginilor de produse. În general, este utilizat pentru a semnaliza procentul de vizitatori pe paginile produselor tale, care se transformă în clienți și este considerat unul dintre cei mai importanți indicatori pe care trebuie să îi observi, pe măsură ce vrei să îți dezvolți afacerea și să crești vânzările. Cum calculezi rata de conversie: Împarți numărul de comenzi la numărul de vizite, în perioada de referință și obții valoarea ratei de conversie. Exemplu: Dacă pagina de produs primește 5.000 de vizitatori și vinzi 100 de articole în acea perioadă, înseamnă că rata de conversie pentru produsul tău este de 2%.   Înainte de a hotărâ ce să faci pentru a-ți spori conversia, trebuie să știi care sunt elementele…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?