skip to Main Content

În acest tutorial vom vorbi despre cauzele care influențează Conversia în paginile ce conțin produsele comercializate de tine, pe platforma eMAG Marketplace. Valoarea conversiei este afișată în pagina principală, imediat sub indicatorul Net Promoter Score. Din punct de vedere comercial, Conversia indică performanța produselor active în site-ul eMAG și este calculată ca raport dintre numărul de comenzi plasate din perioada de referință și numărul de vizualizări pe paginile produselor tale. Intră aici să afli mai multe informații despre indicatorii de performanță.   Calitatea produselor. Atunci când un vizitator caută un anumit produs, compară prețul afișat, cu specificațiile acestuia. Dacă produsele tale nu vor fi de cea mai bună calitate nici conversia nu va fi una satisfăcătoare. Prețuri și oferte neatractive. Nu îți poți menține o rată de conversie bună, dacă nu esti competitiv și nu gândești oferte care să îți acopere costurile, dar să fie și atractive pentru clienți. Află…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,