skip to Main Content

În acest video îți vom oferi recomandările noastre pentru creșterea ratei de conversie a produselor pe care le vinzi în platforma eMAG Marketplace. Conversia este calculată ca raport dintre numărul de comenzi plasate și numărul de vizualizări pentru paginile produselor tale, din perioada de referință. Apasă aici pentru a afla mai multe detalii despre conversie.   Verifică dacă toate produsele tale active în site, au stoc disponibil. Asigură-te că documentația produselor tale este corectă și că respectă standardele eMAG pentru produsele comercializate. Urmărește tutorialele despre standardele de documentație eMAG din secțiunea eMAG Academy și urmează sfaturile găsite acolo. Intră aici să vezi Cum se adaugă un produs. Îmbunătățește imaginile produselor pe care le vinzi. Imaginile de calitate și clare atrag atenția și formează impresia clientului. Vezi Standarde pentru imaginile secundare ale produsului Completează o descriere conformă cu realitatea. O descriere optimă care să conțină toate informațiile despre produs trebuie să fie…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,