skip to Main Content
0
(0)

Net Promoter Score măsoară experiența clienților avută în urma comandării a cel puțin unui produs, pe platforma eMAG Marketplace. El reprezintă nota obținută pentru comenzile finalizate de tine din ultimile 30 de zile. Rolul său este să monitorizeze gradul de satisfacție al clienților. De aceea calitatea produselor și serviciilor oferite de tine trebuie să fie verificate în permanență încât să obții nota maximă pentru fiecare comandă. Valoarea NPS-ului este cuprinsă între -100 și +100. Intră aici și află recomandările noastre pentru NPS. După finalizarea comenzii, clientul primește un mail ce conține un chestionar de evaluare a comenzii făcute. Acesta conține o întrebare cheie: Pe baza experienței tale, care este probabilitatea de a ne recomanda celor dragi?   În funcție de notele oferite, de la 0 - puțin probabil până 10 - foarte probabil de a recomanda unui apropiat să achiziționeze un produs de-al tău, respondenții sunt clasificați în trei categorii:…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?