skip to Main Content

Net Promoter Score (NPS) măsoară experiența clienților avută în urma comandării a cel puțin unui produs, pe platforma eMAG Marketplace. El reprezintă nota obținută pentru comenzile finalizate de tine din ultimile 30 de zile. Rolul său este să monitorizeze gradul de satisfacție al clienților care au cumpărat unul din produsele tale. De aceea calitatea produselor și serviciilor oferite de tine trebuie să fie verificate în permanență încât să obții nota maximă pentru fiecare comandă. Intră aici și află recomandările noastre pentru NPS. După ce comanda ajunge la clienți, aceștia primesc un mail ce conține un chestionar de evaluare a comenzii făcute. Acesta conține o întrebare cheie: Pe baza experienței tale, care este probabilitatea de a ne recomanda celor dragi? Urmată de alte câteva întrebări despre experiența avută cu tine, cât de mulțumit a fost de produsul achiziționat, de metoda de plată sau de informațiile primite de la tine, legate de…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,