skip to Main Content

În acest video îți vom da sfaturile noastre despre cum să îți menții un Net Promoter Score maxim, atunci când vinzi pe platforma eMAG Marketplace. El arată nota pe care ai obținut-o pentru comenzile finalizate din ultimile 30 de zile. Valoarea NPS-ului este cuprinsă între -100 și +100. Clienții primesc un chestionar de satisfacție pe care îl completează acordând note de la 0 la 10 pentru experiența avută în urma comenzii efectuate. Apasă aici și află mai multe informații despre Net Promoter Score. eMAG își dorește ca fiecare seller de pe platforma eMAG Marketplace să obțină un NPS cât mai aproape de 100.   Întodeauna caută să-ţi îmbunătăţeşti scorul precedent! NPS-UL măsoară probabilitatea în care clienții eMAG Marketplace să recomande produsele tale, el se reflectă în gradul de satisfacție al clienților și experiența de cumpărare a acestora. Fii proactiv, urmărește fiecare comandă care pleacă spre client. Intră aici pentru mai…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,