skip to Main Content
0
(0)

 În acest tutorial îți vom arăta cum se completează caracteristicile produsului tău și de ce trebuie să ții cont pentru a încărca corect toate informațiile. Caracteristicile unui produs sunt importante, atât pentru creșterea rapidă a numărului de vizite pe pagina de produs, cât și o creștere rapidă a ratei de conversie. În plus, aduc informații suplimentare de care beneficiază vizitatorii în momentul accesării produsului și cele mai multe caracteristici au și rol de filtru de căutare în site. Ți-am pregătit mai multe detalii în articolul Cum atragi vizite pe pagina produsului tău. Filtrele au o importanță foarte mare în procesul de descoperire și navigare pe platforma eMAG Marketplace. Un număr mic de caracteristici specificate, sporesc șansele ca produsele tale să fie evitate de client în momentul în care aplică un filtru ce poate fi o caracteristică a produsului tău. Ordinea priorității caracteristicilor este următoarea: ROȘU – Reprezintă câmpurile obligatorii…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?