skip to Main Content

În acest tutorial, vom vorbi despre standardele eMAG pentru imaginea principală a produselor. Elementul vizual are rol decisiv în captarea interesului și a dorinței de cumpărare. De accea, pregătirea și selectarea celor mai bune imagini sunt esențiale pentru succesul tău în eMAG Marketplace.

Toate produsele listate în eMAG Marketplace trebuie să conțină în secțiunea Imagini, cel puțin o imagine. Recomandarea noastră este să adaugi alături de imaginea principală cel puțin patru imagini secundare pentru a descrie perfect produsul și a înlocui experiența din magazinul fizic, prin detaliile surprinse și calitatea lor.

IMAGINEA PRINCIPALĂ

Imaginea principală trebuie să prezinte produsul în mod atractiv, alege poza care prezintă doar produsul individual, în întregime și fară nici un alt element de sprijin.

Este interzisă inserarea de elemente suplimentare precum:

-Imagini ale altor produse,
-Diferite logo-uri, zoom-uri,
-Orice tip de text, watermarks, colaje,
-Reflexii sau umbre.

Imaginea principală va prezenta produsul fotografiat frontal, centrat, în întregime, fără niciun accesoriu, fără ambalaj și obligatoriu pe un fundal ALB. Excepție fac produsele din categoria lenjerii de pat care acceptă și alt tip de fundal.

Există două categorii de produse pentru ale căror imagini se aplică reguli specifice în poziționarea produsului.

  • aparatele de aer condiționat, unde în imaginea principală va fi surprinsă unitatea interioară a aparatului

  • produsele din categoria Fashion, unde este obligatoriu ca produsul să fie fotografiat întotdeauna din față, chiar dacă se află pe un model.

Atenție! Sunt acceptate doar imagini ale produselor Fashion prezentate de un model, nu și pe un manechin.

CARACTERISTICILE IMAGINILOR

Pentru fișierele de tip imagine, formatele acceptate de platforma eMAG Marketplace sunt: JPG(.jpg), PNG (.png), GIF(.gif), iar dimensiunea maximă acceptată a unui astfel de fișier este de 6 MB.

Dimensiunile imaginilor sunt foarte importante, nu-ți dorești o imagine foarte mică din care să nu se înțelegă mai nimic din articolul tău.

Platforma eMAG Marketplace validează doar imaginile cu dimensiuni cuprinse între minim 400×400 pixeli și maxim 6000×6000 pixeli. Dimensiunea recomandată este de 640×640 pixeli.

Excepție fac produsele de îmbrăcăminte, unde dimensiunea minimă acceptată a imaginii, trebuie să fie de 640×960 pixeli, aspect ratio 2/3.

Orice imagine sub sau peste dimensiunile menționate mai sus, atrage invalidarea produsului în platforma eMAG Marketplace, așa că rezervă-ți timp și atenție pentru realizarea lor. Își recomandăm și tutorialul Cum să atragi vizite pe pagina produsului tău pentru a vedea care este rolul imaginilor în decizia de cumpărare.

Vei afla mai multe informații, detalii, sfaturi și exemple despre cum să utilizezi corect și ușor fiecare secțiune a contului tău de seller, pe platforma eMAG Marketplace și în celelalte tutoriale din eMAG Academy.

Spor la vânzări!