skip to Main Content
5
(1)

 În acest tutorial, vom vorbi despre standardele eMAG pentru imaginea principală a produselor. Elementul vizual are rol decisiv în captarea interesului și a dorinței de cumpărare. De accea, pregătirea și selectarea celor mai bune imagini sunt esențiale pentru succesul tău în eMAG Marketplace. Toate produsele listate în eMAG Marketplace trebuie să conțină în secțiunea Imagini, cel puțin o imagine. Recomandarea noastră este să adaugi alături de imaginea principală cel puțin patru imagini secundare pentru a descrie perfect produsul și a înlocui experiența din magazinul fizic, prin detaliile surprinse și calitatea lor. IMAGINEA PRINCIPALĂ Imaginea principală trebuie să prezinte produsul în mod atractiv, alege poza care prezintă doar produsul individual, în întregime și fară nici un alt element de sprijin. Este interzisă inserarea de elemente suplimentare precum: -Imagini ale altor produse, -Diferite logo-uri, zoom-uri, -Orice tip de text, watermarks, colaje, -Reflexii sau umbre. Imaginea principală va prezenta produsul fotografiat frontal,…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 5 / 5. Voturi: 1

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?