skip to Main Content

În acest tutorial, vom vorbi despre standardele eMAG pentru imaginile secundare ale produselor. Toate produsele listate în eMAG Marketplace trebuie să conțină în secțiunea Imagini, cel puțin o imagine. Dar recomandarea noastră este să adaugi alături de imaginea principală cel puțin patru imagini secundare pentru a descrie perfect produsul și a înlocui experiența din magazinul fizic, prin detaliile surprinse și calitatea lor. IMAGINI SECUNDARE Pentru imaginile secundare poți folosi cât mai multe fotografii pentru a completa prezentarea produsului. Fundalul alb este recomandat, dar nu obligatoriu, pentru imaginile secundare poți folosi și un alt tip de fundal, dacă este nevoie. Poți adăuga și video-uri în care să se poată observa cât mai explicit calitățile și funcționalitatea produsului, astfel încât să convingă și mai mult potențialul client, că acesta este produsul de care are nevoie. Rolul imaginilor secundare este de a prezenta același produs ca cel din imaginea principală, dar să ofere…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,