Investim constant in instrumente si campanii care te pot ajuta sa iti cresti afacerea de pe eMAG Marketplace. In aceasta editie iti prezentam o noua oportunitate pentru magazinul tau online: campania „OPTeaza pentru cel mai bun comision” pentru categoria Home&Deco. Citeste detalii in cele ce urmeaza, alaturi de cele mai noi stiri din ultima saptamana.
Romania
@Conform datelor Eurostat, Romania a inregistrat o crestere economica de 5,2% in primul trimestru din 2022, comparativ cu precedentele trei luni. Aceasta este una dintre cele mai mari cresteri economice din Uniunea Europeana.
@Codurile unice EAN pot fi achizitionate de comerciantii eMAG Marketplace chiar si pentru un singur produs. In demersul de a sustine antreprenorii digitali si de a facilita accesul pe platforma Marketplace pentru cat mai multi comercianti, eMAG a incheiat un parteneriat cu Asociatia non-profit GS1, prin care antreprenorii pot achizitiona coduri de bare unice (EAN) valabile la nivel international, in orice moment, chiar si la bucata.
@Potrivit INS, in primele patru luni din 2022 Romania a incasat din exporturi 28,9 miliarde de euro, in timp ce importurile au fost de 38,9 miliarde de euro. Exporturile au crescut cu 20,7%, iar importurile au crescut cu 25.5%, comparativ cu primele 4 luni ale anului trecut. Deficitul comercial a depasit astfel 10 miliarde de euro.
@Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum au crescut cu 7% in primele trei luni din 2022 in Romania, conform datelor GfK Consumer Panels & Services. Magazinele online se situeaza sub pragul de 1% din valoarea cheltuielilor gospodariilor pentru bunuri de larg consum.
International
@Uniunea Europeana a decis ca toate smartphone-urile de pe teritoriul UE vor fi vandute cu un singur tip de incarcator, USB-C. Regula se va aplica, de asemenea, si altor dispozitive electronice, inclusiv tablete, aparate foto digitale, casti, console portabile de jocuri video si e-reader-uri. Parlamentul European a afirmat intr-un comunicat de presa ca legea va fi in vigoare pana in toamna anului 2024.
Sfaturi utile pentru tine
Sectorul de ecommerce din Romania a cunoscut un avans semnificativ in ultimii doi ani, mai multe categorii de produse inregistrand cresteri in vanzari. Zona Home&Deco a fost una dintre acestea, deoarece oamenii si-au dorit sa isi imbunatateasca locuinta pe durata pandemiei, iar aceasta categorie are in continuare potential de crestere. Din analizele noastre, piata de mobilier pentru casa prezinta in continuare interes pentru cumparatori, prin urmare poate fi un moment oportun sa iti completezi oferta de produse cu articole din aceasta categorie.
Suntem increzatori in potentialul crescut al acestui segment, de aceea de curand am dat startul unei noi campanii prin care ne dorim sa sustinem cresterea afacerii tale pe platforma eMAG Marketplace. Este vorba despre campania “OPTeaza pentru cel mai bun comision”!
Astfel, daca alegi sa listezi produse din categoria Home&Deco in perioada 1 mai 2022 – 30 aprilie 2023, vei beneficia timp de un comision de 8% pentru portiunea din pretul produselor care depaseste 840 lei (fara TVA). Cum functioneaza?
Daca ai un produs din categoria Home&Deco cu valoare de peste 840 de lei, vei plati comision de 18% pentru suma de 840 lei, iar pentru portiunea din pret care depaseste aceasta valoare, comisionul va fi de doar 8%. Poti vedea in notificarea trimisa pe acest subiect un exemplu util care te va ajuta sa intelegi cum iti poti calcula comisionul mediu pentru fiecare produs participant in campanie.
Nu uita ca un alt avantaj al categoriei Home&Deco este posibilitatea de a lista produse cu un timp de livrare extins, de pana la 90 de zile.
Cum iti poti imbunatati oferta de produse din categoria Home & Deco?
Daca ai nevoie de idei pentru a incepe, te poti inspira din sectiunea „Oportunitatile Mele”, unde vei vedea produsele care nu au inca oferte active pe eMAG. Daca nu ai inca acces la categoria Home & Deco, insa ai descoperit produse pe care ai vrea sa le adaugi in oferta ta, apasa butonul Cere acces din coloana Actiuni. Acest buton apare doar in dreptul produselor cu potential mare de vanzare, care fac parte din categorii la care nu ai acces.
Pentru a te asigura ca ofertele tale din categoria Home&Deco vor fi acceptate pe platforma, poti consulta standardele de documentare specifice acestei categorii, unde vei citi sfaturi pentru denumirea produselor, caracteristici, imagini, descriere. Pe langa sfaturile de imbunatatire a documentatiei pe care ti le oferim de fiecare data, iata ce ar trebui sa stii pentru listarea produselor Home & Deco:
- Este necesar sa respecti standardul pentru denumirea produsului: tip produs + brand + model + alte caracteristici
- Imaginea principala trebuie sa prezinte produsul pe fundal alb. Cateva categorii fac exceptie de la aceasta regula (rafturi, paturi, covoare, biblioteci etc.) si pot avea o imagine principala pe fundal ambiental, in care produsul vandut este piesa principala.
Nu uita ca iti stam mereu la dispozitie in Mesagerie pentru orice intrebari suplimentare sau situatii specifice, iar in eMAG Academy vei regasi tutoriale dedicate standardelor de documentatie.
eMAG Academy – Recomandarile noastre pentru aceasta saptamana:
@Citeste aici cum poti adauga manual un produs pe platforma eMAG Marketplace.
@Afla mai multe detalii despre sectiunea „Oportunitatile mele” aici .
@Vezi care sunt toate standardele de documentare din categoria Home & Deco aici.
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?