skip to Main Content

În acest video îți vom explica care sunt erorile ce pot apărea la încărcarea produselor în platforma eMAG Marketplace, ce înseamnă documentație respinsă și care sunt tipurile de greșeli ce pot duce la respingerea documentației. Produsele care nu respectă toate criteriile de eligibilitate din platforma eMAG Marketplace, nu vor fi validate în urma verificărilor făcute de membrii echipei noastre. După încărcarea produselor, poți verifica statusul acestora și poți căuta rapid produsele care nu au fost validate din cauza documentației. Pentru a vedea produsele încărcate pe platforma eMAG Marketplace apasă click pe tab-ul Produse și alege categoria Produsele Mele. Aici ai acces rapid la toate produsele încărcate de tine. Află mai multe informații din tutorialul Cum se adaugă un produs. Poți selecta tab-ul Documentare respinsă pentru a vedea rapid produsele respinse. Documentare respinsă – Este statusul atribuit produselor care nu au fost validate în urma procesului de verificare. În coloana Motiv…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,