skip to Main Content

În acest video îți vom arăta care sunt erorile ce pot apărea la încărcarea produselor tale pe platforma eMAG Marketplace din cauza introducerii incorecte a brandului sau a EAN-ului. Produsele care nu respectă toate criterile de eligibilitate din platforma eMAG Marketplace, nu vor fi validate. Ca să poți vedea rapid toate produsele tale respinse, selectează din tab-ul Produsele mele statusul Produs invalid. Intră să vezi și Erori la încărcarea manuală a produselor. Sau poți folosi zona de filtrare selectând unul din statusurile: Produs invalid – Brand respins, Produs invalid – EAN respins. Apasă pe butonul Căutare, se vor afișa mai jos, toate produsele invalide, însoțite de statusul de documentare din cauza căruia nu au fost acceptate.   Erorile care pot duce la invalidarea produselor pe platforma eMAG Marketplace sunt: -brand respins Este statusul atribuit produselor care au fost respinse din cauza brandului. În cazul în care ai adăugat un brand…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,