Detalii campanii cu mecanism de voucher aplicat in cos

0
(0)

In acest tutorial vei afla mai multe informatii despre:

  • Cum poti afla ce campanii cu mecanism de reducere prin voucher aplicat in cos sunt in desfasurare pe site-ul eMAG
  • Care este diferenta dintre campaniile cu discount aplicat in pret si campaniile cu voucher de discount aplicat in cosul de cumparaturi
  • Care sunt detaliile specifice acestui tip de campanie
  • Cum incarci produsele in Campanie si la ce trebuie sa fii atent

1. Ce campanii cu mecanism de voucher aplicat in cos sunt in desfasurare pe site-ul eMAG. 

In fiecare luna iti punem la dispozitie calendarul campaniilor care vor avea loc pe site-ul eMAG, pe care il poti consulta aici. Campaniile de tip Oferta Zilei sunt cele care au in mod obisnuit mecanism de reducere prin voucher, dar in cadrul Calendarului de campanii poti vedea si daca sunt alte campanii planuite cu acest mecanism.

2. Care este diferenta dintre campaniile cu discount aplicat in pret si campaniile cu voucher de discount aplicat in cosul de cumparaturi

Campanii umbrela, cu discount aplicat in pret

  • Adreseaza o plaja mai larga de categorii de produse
  • Ofertele contin deja o reducere aplicata direct in pret
  • Reducerea in pretul produsului se ia in considerare la stabilirea CMMP 30 post campanie

Campanii cu mecanism de discount prin voucher, aplicat in cos

  • Focuseaza atentia asupra unor anumite categorii
  • Voucherul de discount se aplica in cosul de cumparaturi, atunci cand clientul are o comanda minima formata din produse participante, conform mecanismului fiecarei campanii
  • Reducerea aplicata prin voucher NU se ia in considerare la stabilirea CMMP 30 post campanie

3. Daca vrei sa participi intr-una din campaniile cu discount oferit prin voucher, iata ce trebuie sa stii:

💡Te bucuri de o reducere de comision de pana la 50% din valoarea voucherelor pe care le oferi in campanii. Afla mai multe detalii aici.

💡Voucherul pe care il oferi trebuie sa aiba o valoare minima de discount, in functie de subcategorii.

💡Discount-ul se aplica doar pentru produsele incarcate in campanie, din categoriile eligibile comunicate pentru fiecare campanie

💡Produsele calificate in campanie vor primi badge-ul eticheta campaniei doar daca acestea au oferta principala.

💡In momentul achizitiei, discount-ul oferit prin voucher se aplica in cos, la pretul produsului, atunci cand se atinge valoarea minima de cumparaturi din mixul de subcategorii. Fiecare subcategorie are pragul propriu de achizitie, iar el poate fi atins dintr-un mix de produse si selleri care participa in campanie.

💡Valoarea minima a produselor din categorie, in cadrul cosului de cumparaturi, se poate atinge din oricare din produsele participante din subcategoriile enumerate, insa voucherul aplicat va fi cel indicat la nivel de categorie.

💡De asemenea, iti aducem in vedere ca voucherele nu pot fi oferite de companii care nu au un cod fiscal TVA emis de Autoritatile Fiscale din Uniunea Europeana.

Valorile voucherelor sunt determinate de reducerile pe care le setezi si sunt sustinute in totalitate de tine, insa ai posibilitatea sa accesezi si discount de comision.


4. Cum incarci produsele in Campanie si la ce trebuie sa fii atent

🅰️ Daca alegi sa aplici ofertelor tale o valoare minima a voucherului comunicat in campanie

  • Descarca fisierul Propuneri Campanii pentru fiecare campanie in parte.
  • Pastreaza in fisier doar produsele pentru care vrei sa se aplice voucherul.
  • Incarca fisierul in platforma

🅱️In cazul in care doresti sa oferi un voucher cu o valoare mai mare decat cea comunicata pentru fiecare campanie, este necesar sa

  • Descarca fisierul Propuneri Campanii pentru fiecare campanie in parte.
  • Pastreaza in fisier doar produsele pentru care vrei sa se aplice voucherul.
  • Incarca fisierul in platforma
  • Trimite lista cu produse in Mesagerie, meniul Campanii generale – Informatii campanii, impreuna cu procentul voucherului pe care vrei sa il oferi si, daca este cazul, reducerea mai mare de pret.

Atentie: In situatia A, prin incarcarea fisierului in campanie, iti oferi acordul de participare si de suportare a discount-urilor aferente categoriilor alese, conform grilei de reduceri. In cazul in care vei efectua o modificare de pret in interiorul fisierului, atunci valoarea voucherului se va aplica la pretul deja redus. De asemenea, pentru asigurarea coerentei comunicarii catre consumatori, iti aducem in vedere faptul ca vom comunica in site, in principal pragurile pentru fiecare categorie.

Exemple:

1. Vrei sa oferi pentru subcategoria X un voucher de 10% discount, fiind si procentul de discount comunicat in campanie. Singurul lucru pe care trebuie sa il faci este sa incarci fisierul cu produsele selectate in campanie. Pentru validarea ofertei, pretul de pe coloana J trebuie sa fie completat identic cu pretul de pe coloana H.

  • Pret prous: 100 lei
  • Pret produs in campanie: 100 lei
  • Valoare voucher pentru categoria X: 10%
  • Valoare voucher aplicat: 10 lei
  • Pret produs dupa aplicarea voucherului: 90 lei (sustinerea ta este de 10 lei)

2. Vrei sa oferi pentru subcategoria X un voucher de 10% discount si sa oferi o reducere suplimentara de pret de 10%. Vei incarca in campanie fisierul in care ai aplicat pret promotional cu 10% mai mic, iar voucherul se seteaza automat pe pragul de 10%. (pretul din colona H trebuie sa fie cu 10% mai mic decat coloana J)

  • Pret produs: 100 lei
  • Pret produs in campanie: 90 lei (ai aplicat deja o reducere de 10%)
  • Valoare voucher pentru categoria X: 10%
  • Valoare voucher aplicat: 9 lei
  • Pret produs dupa aplicarea voucherului: 81 lei (sustinerea ta cumulata este de 19 lei)

3. Vrei sa oferi pentru subcategoria X un voucher de 15% discount. Ne vei trimite fisierul in Mesagerie folosind categoria Campanii generale – Informatii campanii. In fisier trebuie sa ramana doar produsele pentru care vrei sa oferi voucher de o valoare mai mare si sa scrii in corpul mesajului procentul de discount pe care vrei sa il oferi prin voucher (in acest caz 15%).

  • Pret produs: 100 lei
  • Pret produs in campanie: 100 lei
  • Valoare voucher pentru categoria X: 15%
  • Valoare voucher aplicat: 15 lei
  • Pret produs dupa aplicarea voucherului: 85 lei (sustinerea ta este de 15 lei)

Reducerile acordate prin voucher nu intra in calcul la stabilirea CMMP30, insa, reducerile aplicate direct in pretul produsului, precum in exemplele 2 si 3, sunt luate in considerare la stabilirea CMMP30.

Iti reamintim ca esti liber sa decizi daca doresti sa participi in campanie, respectiv sa oferi reduceri suplimentare de pret sau sa propui o valoare suplimentara in aceasta campanie.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE

Ziua eMAG

0 (0) In acest tutorial vei afla mai multe despre campania Ziua eMAG,