Descopera noile categorii din campania Home Care 22-25 aprilie

0
(0)

 Dupa cum stii, in perioada 22-25 aprilie vom desfasura campania Home Care si vrem sa te anuntam ca am adaugat noi categorii de produse din divizia Electro-IT, conform tabelului de mai jos, care sa atraga si mai mult atentia clientilor.

Mecanismul campaniei a ramas acelasi, respectiv acordarea de vouchere cu discount valoric, ce se aplica direct in cos, la o valoare minima de cumparaturi.

In acest moment poti incarca ofertele in campania Home Deals doar din categoriile si brandurile mentionate mai jos. Ofertele pentru categoriile initiale participante in campania Home Care, incarcate pana pe 18 aprilie, sunt deja in curs de implementare.

Afla in cele ce urmeaza toate detaliile:

Campanie: Home Care

Perioada de desfasurare: 22 – 25 aprilie

Data limita de incarcare a ofertelor: 19 aprilie, ora 22:00

Mecanism: Voucher de discount, aplicabil direct in cos

Vezi mai jos noile categorii eligibile pentru campania Home Care, valoarea discountului minim oferit prin voucher, precum si pragul minim de achizitie al produselor din campanie, in cadrul cosului de cumparaturi, in urma caruia clientul poate beneficia de voucher.

 

Daca vrei sa participi in campania Home Care, iata ce trebuie sa stii:

💡Voucherul pe care il oferi trebuie sa aiba o valoare minima de discount, conform reducerii comunicate in campanie.

💡Discount-ul se aplica doar pentru produsele incarcate in campanie, din subcategoriile si brandurile eligibile. Consulta aici lista cu noile subcategorii introduse in campanie.

💡Produsele calificate in campanie vor primi eticheta campaniei doar daca acestea au oferta principala.

💡In momentul achizitiei, discount-ul oferit prin voucher se aplica in cos, la pretul produsului, atunci cand se atinge valoarea minima de cumparaturi din mixul de subcategorii.

💡Valoarea minima a produselor din categorie, in cadrul cosului de cumparaturi, se poate atinge prin oricare din produsele participante din subcategoriile si brandurile enumerate, insa voucherul aplicat va fi cel indicat la nivel de categorie.

Valorile voucherelor sunt determinate de reducerile pe care le setezi si sunt sustinute in totalitate de tine.

Cum te inregistrezi in campanie?

🅰️ Daca alegi sa aplici ofertelor tale valoarea minima a voucherului, comunicata in campanie, disponibila aici:

Descarca fisierul Propuneri Campanii pentru campania Home Deals.
Pastreaza in fisier doar produsele pentru care vrei sa se aplice voucherul.
Incarca fisierul in platforma.
🅱️ In cazul in care doresti sa oferi un voucher cu o valoare mai mare decat cea comunicata in campanie, este necesar sa:

Trimiti lista cu produse in Mesagerie, meniul Campanii generale – Informatii campanii, impreuna cu procentul voucherului pe care vrei sa il oferi si, daca este cazul, reducerea suplimentara de pret.

Atentie: In situatia A, prin incarcarea fisierului in campanie, iti oferi acordul de participare si de suportare a discount-urilor aferente categoriilor alese, conform grilei de reduceri. In cazul in care vei efectua o modificare de pret in interiorul fisierului, atunci valoarea voucherului se va aplica la pretul deja redus. De asemenea, pentru asigurarea coerentei comunicarii catre consumatori, iti aducem in vedere faptul ca vom comunica in site in principal pragurile mentionate pentru fiecare categorie.
Exemplul A1 (setezi valoarea voucherului fara sa aplici reducere suplimentara de pret):

🎯Pret produs: 1000 lei

🎯Pret produs in campanie: 1000 lei

🎯Valoare voucher pentru categoria X: 10%

🎯Valoare voucher aplicat: 100 lei

🎯Pret produs dupa aplicarea voucherului: 900 lei (sustinerea ta este de 100 lei)

Exemplul A2 (in plus fata de voucher, aplici o reducere de pret in fisier)

🎯Pret produs: 1000 lei

🎯Pret produs in campanie: 900 lei (ai aplicat deja o reducere de 10%)

🎯Valoare voucher pentru categoria X: 10%

🎯Valoare voucher aplicat: 90 lei

🎯Pret produs dupa aplicarea voucherului: 810 lei (sustinerea ta cumulata este de 190 lei)

Iti reamintim ca esti liber sa decizi daca doresti sa participi in campanie, respectiv sa oferi reduceri suplimentare de pret sau sa propui o valoare suplimentara in aceasta campanie. Reducerile oferite prin voucher nu sunt luate in considerare la stabilirea CMMP 30, insa daca aplici reduceri in pret, acestea sunt luate in considerare la stabilirea CMMP 30.
Daca ai nevoie de mai multe detalii privind felul in care poti aplica voucherele de discount, te invitam sa consulti eMAG Academy.

Poti incarca ofertele din cadrul categoriilor anuntate mai sus in campania Home Deals, pana pe 19 aprilie, ora 22:00.

Iti dorim spor la vanzari,

Echipa eMAG Marketplace

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE

Ziua eMAG

0 (0) In acest tutorial vei afla mai multe despre campania Ziua eMAG,