skip to Main Content

În acest tutorial îți vom arăta care sunt etapele de procesare ale unei fișe de retur, în platforma eMAG Marketplace.  Pentru majoritatea produselor cumpărate de pe site-ul eMAG, clientul poate silicita returnarea acestora. plasarea unei comenzi pentru un alt produs decât cel dorit, produsul a ajuns cu întârziere la client și nu l-a mai dorit, produsul a fost livrat deteriorat, incomplet, defect sau a primit alt model decât cel pe care l-a comandat. În aceste situații, clientul are dreptul de a solicita returnarea produsului pentru înlocuirea acestuia cu același model, cu un produs diferit sau restituirea banilor. În cazul în care clientul solicită înlocuirea produsului primit, cu același model de produs, iată ce trebuie să faci: Intră în meniul Retuturi. În pagina Listă retururi găsești toate cererile de retur înregistrate și vezi informațiile generale ale returului: ID – numărul unic al cererii de retur, ID comandă - comanda pentru…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,