skip to Main Content
0
(0)

 În acest tutorial vom vorbi despre cum procesezi o fișă de retur care solicită înlocuirea produsului comandat inițial, cu unul diferit. Solicitările de retur apar în situațiile în care produsul comandat inițial de client nu corespunde așteptărilor sale. În platforma eMAG Marketplace, solicitările de retur sunt de trei tipuri: retur cu înlocuire cu același produs; Află aici mai multe detalii. retur cu înlocuire cu produs diferit; retur cu restituirea sumei achitate. Cererile de retur cu înlocuire cu produs diferit le vei procesa astfel: Din meniul principal accesează  Retururi. În Listă retururi vei găsi solicitarea nouă de retur în statusul Noi. În coloana Tip de retur din dreptul cererii noi, găsești motivul returului, în cazul nostru, Înlocuire cu un produs diferit. Deschide noua solicitare apăsând butonul de editare, iar statusul ei se schimbă automat în Preluat. Mai multe detalii ți-am pregătit în articolul Procesare fișă retur. Dacă ai integrată în…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?