skip to Main Content

Este indicatorul monitorizat în platforma eMAG Marketplace pentru măsurarea procentului de comenzi cu reclamații, din totalul comenzilor finalizate în perioada de referință (1-30/31 ale lunii anterioare). Ca și ceilalți indicatori ai sănătății contului, Număr reclamații are setat un target pe care platforma ți-l afișează în funcție de categoriile de produse pe care le vinzi, chiar sub numele indicatorului. Menține rezultatele cât mai aproape de acest target, pentru că Număr de reclamații intră în algoritmul de calcul al Buy Button-ului.     Urmărește timpul petrecut de comandă din momentul predării ei la curier, până când ajunge la client. Anunță clientul de eventualele probleme identificate și oferă-i soluții. Pentru orice întârziere legată de solicitările primite din partea clienților, anunță echipa eMAG Marketplace folosind Contactează Marketplace (click aici să vezi Cum să iei legătura cu noi) din meniul Mesagerie. Analizează constant reclamațiile primite, (click aici să urmărești Număr de reclamații) conform sugestiilor primite…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,