skip to Main Content
0
(0)

  Număr de reclamații reprezintă procentul reclamațiilor primite din totalul cantităților aferente comenzilor finalizate, în perioada de referință. Fiind un indicator de performanță, Număr de reclamații este implicat în algoritmul de calcul al ofertei principale din site. Ca și ceilalți indicatori ai sănătății contului, Număr reclamații are setat un target pe care platforma ți-l afișează în funcție de categoriile de produse pe care le vinzi, chiar sub numele indicatorului. Numărul de reclamații nu trebuie să reprezinte mai mult de 0.5% din totalul comenzilor pentru perioada în desfășurare (adică luna trecută) și pentru perioada anterioară de referință (cu două luni în urmă). Vezi aici cum îți poți calcula indicatorul.  Perioada de referință pentru calculul numărului de reclamații este clasificată în: Perioada în desfășurare – cuprinde perioada 1-28/29/30/31 a lunii anterioare Perioada anterioară de referință – cuprinsă între 1-28/29/30/31 cu două luni urmă, față de data curentă. În baza rezultatelor obținute pentru…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?