skip to Main Content
0
(0)

Rată finalizare comenzi este unul din cei trei indicatori de monitorizare a fluxului de comandă, alături de Service level comenzi și Rată incidente comenzi și reprezintă procentul comenzilor finalizate care au statusul la momentul calculului: finalizată sau stornată, din totalul comenzilor expuse în perioada de referință. În calculul Ratei de finalizare comenzi nu sunt incluse: comenzile irelevante, comenzile anulate de client, comenzile achiate prin Ordin de plată, comenzile cu data maximă de finalizare, după data de calcul a indicatorului (atât pentru perioada în desfășurare cât și pentru perioada anterioară). În cazul în care o comandă conține mai multe produse diferite, Rată de finalizare comenzi se va calcula pentru fiecare produs în parte. Vezi aici cum îți poți calcula indicatorul. Menține nivelul Ratei de finalizare comenzi întotdeauna peste valoarea afișată în dashboard, chiar sub numele indicatorului, pentru o sănătate optimă a contului, dar și pentru obținerea ofertei principale din site. Perioada…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?