skip to Main Content

Rată incidente retururi este procentul de cereri de retur încheiate cu incident, din totalul cererilor de retur finalizate în ultimile 30 de zile. Incidentele apar atunci când nu reușești să finalizezi retururile în timp util. Ele afectează relația ta cu clienții, precum și experiența de cumpărare a acestora.     Alcătuiește-ti echipa în așa fel încât să poți gestiona ușor toate activitățile din platforma eMAG Marketplace. Alocă o persoană care să se ocupe în special, de cererile de retur și soluționarea lor. Ai la dispoziție 24 ore de la recepționarea coletului pentru a finaliza returul. Verifică în fiecare dimineață toate retururile ajunse la tine în depozit și asigură-te că în maxim 24 ore de la primire, vei soluționa cererea de retur. Verifică în fiecare dimineață statusul preluării coletului de retur de către curier și contactează curierul pentru orice întârziere. Fii sigur că toate fișele de retur primite au fost procesate…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,