skip to Main Content
0
(0)

Reclamații cu incident reprezintă numărul de reclamații închise cu incident în perioada de referință. Acest indicator este utilizat, în algoritmul care determină oferta principală din site. O reclamație este închisă cu incident în momentul în care, răspunsul pentru aceasta nu a fost oferit în termenul afișat. Dăcă ultimul răspuns înregistrat pentru o reclamație nu este al tău, atunci reclamația va fi marcată ca închisă cu incident. Perioada de referință, pentru calcularea indicatorului reclamații cu incident este: Perioada în desfășurare cuprinsă între 1 - 28/29/30/31 a lunii anterioare Perioada anterioară de referință aferentă perioadei 1 - 28/29/30/31 cu două luni în urmă față de data curentă. În baza valorilor obținute Reclamații cu incident poate fi afișat în unul din cele patru praguri valorice, ce indica starea indicatorului și care diferă în funcție de volumul comenzilor pe care le primești. Acestea sunt definite in tabelul afișat: Verde – arată statusul optim al…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?