skip to Main Content

Indicatorul Reclamații cu incident reprezintă numărul de reclamații finalizate cu incidente în perioada de referință. Incidentele se referă la întârzierea soluționării unei reclamații primite de la client și pot afecta atât relația cu acesta precum și imaginea companiei tale. Fiind un indicator de performanță, Reclamații cu incident este inclus în calculul algoritmului de determinare a Buy Button-ului din site-ul eMAG. Urmărește target-ul afișat sub numele indicatorului și ai grijă să îl îndeplinești de fiecare dată.     Numește o persoană care să se ocupe cu informarea clienților despre orice situație apărută în procesarea comenzilor. Asigură-te că există cineva care se ocupă special de sesizările înregistrate și oferă soluții în timpul afișat. Fii rapid și clar de fiecare dată, în răspunsul tău la sesizările primite. Utilizează serviciul de notificări prin email, pus la dispoziție de eMAG Marketplace și află imediat despre o reclamație nouă . Nu uita să accesezi cât mai…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,