skip to Main Content

Service level comenzi este unul din indicatorii de performanță ai contului și reprezintă procentul comenzilor finalizate la timp, din totalul comenzilor finalizate, în perioada de referință pe platforma eMAG Marketplace.     În funcție de volumul activității tale în platforma eMAG Marketplace, ar trebui să dedici un număr suficient de persoane, pentru a putea acoperi toate zonele de activitate din platformă. Atribuie sarcinile legate de procesarea comenzilor unei persoane care să se ocupe exclusiv de acestea. Stabilește clar atribuțiile fiecărui om din echipa ta și asigură-te că sunt îndeplinite zilnic. Poți separa atribuțiile pentru comenzi, numind câte o persoană care să contacteze clienții pentru confirmarea termenului de livrare, pentru aprovizionarea stocului sau pentru pregătirea coletelor pentru livrare. Pentru orice întârziere sau impediment apărut în livrarea comenzii la timp, anunță clientul. Caută și oferă cea mai bună soluție în cazul unei întârzieri de livrare și stabilește împreună cu clientul detaliile despre…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,