skip to Main Content

Service level retururi reprezintă procentul retururilor finalizate în termenul stabilit de 24 de ore de la primirea lor, din totalul retururilor finalizate în perioada de referință.   Extinde echipa de oameni cu care lucrezi, pentru a te asigura că acoperi toate solicitările din platforma eMAG Marketplace. Definește clar atribuțiile peroanei care se ocupă de procesul de retur, pentru produsele tale. Asigură-te că o persoană menține legătura cu clienții privind stabilirea detaliilor de retur. Comunică orice informație sau situație care poate îngreuna procesarea fișei de retur. Captează feedback cu orice ocazie, din partea clienților, inclusiv pentru situațiile de retur și află cum au fost percepute serviciile tale. Urmează pașii fișei de retur și setează corect statusurile disponibile, pentru că fiecare status al solicitării de retur este anunțat clientului, prin notificări. Respectă termenul limită legal, de 14 zile calendaristice pentru toate fișele de retur primite și procesează-le la timp. Consultă de fiecare…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,