Evoluția platformei eMAG Marketplace, dar și proiectele de business pentru 2020 – Florin Filote, Directorul eMAG Marketplace

5
(2)

La final de an 2019, Florin Filote, Directorul eMAG Marketplace, a făcut o retrospectivă a celor 18 ani de eMAG în România, punând accent pe traictoria modelului eMAG Marketplace lansat în 2011, pe care îl consideră ”viitorul canal de dezvoltare a noii generații de antreprenori digitali.”

Prezența celor 19.600 de selleri parteneri care vând astăzi, peste 7 milioane de produse pe site-ul eMAG este rezultatul unei neîntrerupte acțiuni de dezvoltare a platformei eMAG Marketplace, prin investiții continue în logistică și tehnologie, pentru a oferi, astăzi, tool-urile necesare dezvoltării unei afaceri online de succes.

Te invităm să urmărești întregul interviu oferit în emisiunea Business On AIR a postului de radio RFI România și să afli care au fost cele mai importante evenimente care au marcat evoluția platformei eMAG Marketplace în anul 2019, cât și proiectele de business ce vor fi lansate în 2020, pentru sellerii eMAG.

Sursa: RFI ROMÂNIA

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pentru mai multe informații, vă așteptăm în Mesagerie, iar dacă doriți să discutați despre oportunități de creștere, alăturați-vă nouă în grupul de Facebook

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE