CE ESTE eMAG ADS
Ești seller?
Nu ești încă seller?
CARE SUNT BENEFICIILE eMAG ADS
Poți avea în medie 55% mai multe vânzări pentru produsele promovate
Program util în promovarea produselor nou lansate, sezoniere sau a lichidărilor de stoc
CUM FUNCȚIONEAZĂ eMAG ADS
Achiziționează credit
Creează campania
Alege produsele și setează product bid
Activează campania și vezi rezultatele
UNDE SE AFIȘEAZĂ PRODUSELE PROMOVATE PRIN eMAG ADS
Ești seller?
Nu ești încă seller?
FAQ eMAG ADS
Unde sunt afișate produsele incluse în campanie?
Produsele Ads sunt afișate în pagina de categorie și în widget-ul ‘’Produse promovate’’ din paginile produselor din categorie*.
*În acest moment testăm trei variante de afișare a produselor promovate prin eMAG Ads. Acestea vor fi vizibile în pagina de categorie, fiind marcate cu textul ”Promovat” și vor fi afișate în una din cele trei zone ale paginii de listare a produselor: Pe toată perioada de testare nu va exista o opțiune de selectare a poziției unde produsele promovate vor fi afișate. Acestea vor apărea în una din cele trei variante, în funcție de relevanța produselor și de bidurile configurate pentru acestea. Iar în cazul în care nu găsești banda de produse promovate în listing este posibil să fi fost plasat într-un grup de test către care nu se afișează eMAG Ads. Poți încerca să ștergi cookies și să accesezi din nou pagina de listing. De asemenea, este posibil ca în unele categorii să nu fie afișată zona de eMAG Ads dacă sistemul consideră că produsele din campanii nu sunt suficient de relevante
Care sunt criteriile de eligibilitate pentru afișarea produselor în campanie?
Afisarea produselor Ads ține cont de:
– Relevanța produsului promovat în categoria din care face parte;
– Valoarea licitată ca product bid de către advertiseri;
– Deținerea ofertei buy button;
Care sunt costurile campaniei?
Plătești valoarea setată de tine ca product bid pentru fiecare click obținut.eMAG Ads permite optimizarea costurilor prin modelul PPC (pay-per-click) și îți lasă libertatea de a-ți administra campania pe cont propriu.Costurile maxime la nivel de zi sunt limitate în funcție de bugetul zilnic alocat campaniei. Odată atins bugetul zilnic, campania nu va mai genera costuri în ziua respectivă.
Cum știu că nu aloc un buget prea mare campaniei?
Setezi la început un buget zilnic, astfel încât să te încadrezi în costurile dorite.
Cum știu că a performat campania Ads?
În dashboard-ul eMAG Ads regăsești statistici de trafic și vânzări la nivel de campanie, inclusiv valoarea vânzărilor și costul per click.De asemenea, poți descărca raportul XLS. Download al campaniei pentru a dispune de date la nivel de produs (impresii; click-uri; cost per click).
eMAG Ads
În acest capitol vei afla mai multe informații despre: Ce este instrumentul de promovare eMAG Ads Beneficii eMAG Ads Cum începi promovarea prin eMAG Ads
Webinarii eMAG Ads
In aceasta pagina, vei putea gasi inregistrarile webinariilor eMAG Ads, realizate in ultima perioada si in care vei afla detalii si informatii importante despre