Crește vizibilitatea produselor tale cu eMAG Ads

CE ESTE eMAG ADS

eMAG Ads este un sistem de advertising pay per click (PPC), prin care îți promovezi produsele în listing și search.
 
Află mai multe despre instrumentul de promovare eMAG Ads din Academy.

Ești seller?

Nu ești încă seller?

CARE SUNT BENEFICIILE eMAG ADS

Produsele tale pot avea, în medie 45% extra trafic

Poți avea în medie 55% mai multe vânzări pentru produsele promovate

Program util în promovarea produselor nou lansate, sezoniere sau a lichidărilor de stoc

CUM FUNCȚIONEAZĂ eMAG ADS

1

Achiziționează credit

Poți achiziționa credit în avans sau poți folosi limita de credit cu plata la payout
2

Creează campania

Setează perioada de valabilitate a campaniei și alocă un buget zilnic
3

Alege produsele și setează product bid

În platformă poți vedea care este bid-ul mediu pentru categoria ta
4

Activează campania și vezi rezultatele

Urmărește indicatorii de trafic și sales.Poți edita oricând campania pentru a optimiza vânzările

UNDE SE AFIȘEAZĂ PRODUSELE PROMOVATE PRIN eMAG ADS

Sunt afișate în toate variantele site-ului eMAG: web, mobile și în aplicație.
 
În site-ul eMAG, zonele de afișare sunt pagina de listing, pagina de search și pagina de produs.

Ești seller?

Nu ești încă seller?

FAQ eMAG ADS

Produsele Ads sunt afișate în pagina de categorie și în widget-ul ‘’Produse promovate’’ din paginile produselor din categorie*.

*În acest moment testăm trei variante de afișare a produselor promovate prin eMAG Ads. Acestea vor fi vizibile în pagina de categorie, fiind marcate cu textul ”Promovat” și vor fi afișate în una din cele trei zone ale paginii de listare a produselor: Pe toată perioada de testare nu va exista o opțiune de selectare a poziției unde produsele promovate vor fi afișate. Acestea vor apărea în una din cele trei variante, în funcție de relevanța produselor și de bidurile configurate pentru acestea. Iar în cazul în care nu găsești banda de produse promovate în listing este posibil să fi fost plasat într-un grup de test către care nu se afișează eMAG Ads. Poți încerca să ștergi cookies și să accesezi din nou pagina de listing. De asemenea, este posibil ca în unele categorii să nu fie afișată zona de eMAG Ads dacă sistemul consideră că produsele din campanii nu sunt suficient de relevante

Afisarea produselor Ads ține cont de:

–  Relevanța produsului promovat în categoria din care face parte;

–  Valoarea licitată ca product bid de către advertiseri;

–  Deținerea ofertei buy button;

Plătești valoarea setată de tine ca product bid pentru fiecare click obținut.eMAG Ads permite optimizarea costurilor prin modelul PPC (pay-per-click) și îți lasă libertatea de a-ți administra campania pe cont propriu.Costurile maxime la nivel de zi sunt limitate în funcție de bugetul zilnic alocat campaniei. Odată atins bugetul zilnic, campania nu va mai genera costuri în ziua respectivă.

Setezi la început un buget zilnic, astfel încât să te încadrezi în costurile dorite.

În dashboard-ul eMAG Ads regăsești statistici de trafic și vânzări la nivel de campanie, inclusiv valoarea vânzărilor și costul per click.De asemenea, poți descărca raportul XLS. Download al campaniei pentru a dispune de date la nivel de produs (impresii; click-uri; cost per click).

Învață tot ce trebuie să știi despre eMAG Ads din Academy

eMAG Ads

În acest capitol vei afla mai multe informații despre: Ce este instrumentul de promovare eMAG Ads Beneficii eMAG Ads Cum începi promovarea prin eMAG Ads

Webinarii eMAG Ads

  In aceasta pagina, vei putea gasi inregistrarile webinariilor eMAG Ads, realizate in ultima perioada si in care vei afla detalii si informatii importante despre