Marketplace ne-a asigurat o creștere importantă a traficului

Platforma Marketplace reprezintă pentru noi un mediu cu posibilităţi nelimitate de prezentare a produselor şi cu deschidere pentru milioane de clienţi care, în mod normal, nu ar avea posibilitatea de a ajunge la un anumit magazin tradiţional.

Pyramis Metallourgia S.A. este o companie grecească multinaţională, care produce şi comercializează soluţii complete pentru utilarea bucătăriei şi a băii. Societatea a fost înfiinţată în 1959 și are sediul în Thessaloniki. Suntem unul dintre liderii mondiali de pe piața de chiuvete din oţel inoxidabil, cu o capacitate de producţie de peste 1.500.000 de chiuvete anual, destinate în proporţie de 97% exportului. Produsele noastre sunt exportate în peste 65 de ţări la nivel global, printr-o reţea proprie de 9 filiale în România, Germania, Anglia, Italia, Polonia, Bulgaria, Rusia, Cehia şi Emiratele Arabe Unite.

Pyramis România a luat naştere acum 10 ani, cu scopul de a satisface cerinţele pieţei în materie de produse încorporabile de uz casnic şi ca urmare a politicii de extindere a companiei mamă.

Am recunoscut dintotdeauna importanţa continuităţii investiţiilor în inovaţie şi noi tehnologii, astfel că decizia noastră de a intra în Markeplace nu a reprezentat o surpriză.

Prin intermediul platformei online vindem o gamă largă de produse: chiuvete din inox, chiuvete Pyragranite, baterii de bucătărie și baie, electrocasnice încorporabile și independente – hote, plite, cuptoare, mașini de spălat vase, combine frigorifice.

De aceea, una dintre provocările cu care ne-am confruntat în primul an de activitate în Marketplace a fost procesul de organizare pentru a putea prelucra comenzile online și de a ne îmbogăţi portofoliul de produse listate.

Primele schimbări au fost vizibile chiar din primele luni de la lansarea pe platformă și au constat în creşterea exponenţială a vânzărilor pe segmentul online. Cea mai mare comandă înregistrată prin intermediul Marketplace a fost în valoare de aproximativ 9.000 de lei. Cu toate acestea, însă, comportamentul de cumpărare al consumatorilor e fluctuant. Clienții sunt foarte atrași de reduceri. Când nu sunt derulate promoții, vânzările scad.

Platforma Marketplace ne-a asigurat însă o creștere importantă a traficului și ne-a pus la dispoziție funcții extrem de utile în stabilirea strategiilor de vânzare, cum ar fi catalogul de produse, setarea campaniilor și statisticile privind vânzările.

Mediul online înseamnă flexibilitate și oportunitatea de a ajunge la milioane de clienți. Orice companie care dorește să-și dezvolte afacerea ar trebui să-și lanseze produsele și online. Mai mult decât atât, poate trece în online oricând. Desigur, ţinând cont de profilul companiei și dacă produsele sau serviciile sale se pretează pentru comerţul online.

Bogdan Iugulescu, Pyramis