Performanta mea

Interfata My performance este dedicata seller-ilor. Prin aceasta interfata vei avea acces la informatii care te vor ajuta sa iei cele mai bune decizii in business sis a monitorizezi performanta ta.

My performance este disponibila pentru toate tarile (RO/BG/HU/PL).

1. Acces

Poti accesa interfata “Ofertele mele” din platforma eMAG Marketplace, sectiunea “My performance”.

2. Interfata My performance

Interfata este impartita in doua sectiuni:

  1. Filtrare
  2. Performanta produse (listing)

3.1 Filtre

A. Filtre pentru sortare standard:

Filtre cu optiunea de Drop down list (selectie multipla disponibila)

  • Status – > acest status face referire la statusul produsului (Activ, Inactiv, Pret invalid, Blocat)
  • Disponibilitate – > disponibilitatea ofertei (In stoc, Stoc limitat, Indisponibil)
  • Pozitie buton de cumparare – > pozitia ofertei (Prima cea mai buna oferta, a doua/a treia oferta, a patra sau o oferta mai mica)
  • Cel mai bun pret – > cel mai bun pret de vanzari disponibil in eMAG pentru acelasi produs (optiune DA/NU)
  • Zile fara stoc – > numarul de zile, in perioada ultimelor 30 de zile, Number of days, during the last 30 days, timp in care produsul nuu a avut stoc disponibil (optiune DA/NU)

Filtre de cautare in timp ce tastezi:

  • Supra-categorie / Categorie – filtru bazat pe categoria/supra-categoria din care face parte produsul
  • Brand – brandul produsului
  • Nume produs – numele produsului
  • Part number key (PNK) – PNK-ul produsului
  • Part number produs (PN) – PN-ul produsului (Cod produs)

B. Filtre secundare pentru cautare avansata:

Pentru aceste filter, utilizatorii trebuie sa aleaga un operator (‘>’,'<‘,’=’) si o valoare numerica:

Operator:

  • ‘>’ – > numar mai mare decat “x” zile / “x” valoare
  • ‘<‘ – > numar mai mare decat “x” days / “x” valoare
  • ‘=’ – > numar egal cu “x” days / “x” valoare

Filtre:

  • Zile pana la epuizarea stocului -> estimarea in zile pana cand acel produs va ramane fara stoc
  • Zile fara stoc -> cate zile au trecut, in ultimele 30 de zile, in care acel produs este fara stoc
  • Vanzari pierdute -> cate vanzari au fost pierdute in ultimele 30 de zile. Pentru detalii ar trebui sa filtrezi dupa valoare (exemplu: 500, 1000, 800 – fara limitare)
  • Valoare totala comenzi -> valoarea comenzilor in ultimele 14/ 30 zile
  • Vizite -> cate vizite au fost inregistrate pe produsul selectat in ultimele 30 de zile
  • Conversie -> suma total comenzi / vizite in ultimele 30 de zile

3.2. Listing

  • Pentru utilizatorii din contul de seller:
    • Sunt vizibile toate butoanele
    • Butonul “Salveaza modificarile” apare doar cand faci modificari la o oferta

Actiuni disponibile in listing-ul “Performanta produse”:

  • Activeaza -> Activeaza ofertele inactive selectate
  • Inactiveaza -> Inactiveaza ofertele active selectate
  • Egaleaza best price -> Pregateste toate ofertele selectate pentru update (fara a salva modificarile), setand:
    • Pretul de vanzari la valoarea “Beste price”
    • Pretul recomandat la valoarea “Best recommended price”
  • Valideaza pret -> Reactiveaza ofertele inactivate automat in urma modificarilor de pret inregistrate in ultima perioada
  • Salveaza modificarile -> salveaza independent toate ofertele cu modificari in valorile de pret / stoc.

Coloane:

In Performanta produse informatiile sunt impartite in 10 coloane:


Column Details
Casuta de bifat
Ofertele trebuie sa fie bifate pentru a le putea active/inactive sau valida
Produs
In aceasta coloana sunt afisate informatiile cu privire la documentatia produsului:

o Nume produs

o Brand produs

o Supra-categorie produs

o Categorie produs

o PNK produs o PN (cod produs) produs

Status
Informatii cu privire la statusul produsului – Activ, Inactiv, Pret invalid, Blocat (aceasta coloana este asociata la casuta de filtrare avansata “Status”)
Stoc
Numarul de produse disponibile in stoc si numarul de zile pana la epuizarea stocului (coloana asociata la filtrare avansata -> zile fara stoc)
Zile fara stoc in ultimele 30 de zile
Numarul de zile intregi in care produsul a avut disponibilitatea ofertei diferita de In stoc, Stoc limitat in ultimele 30 de zile (coloana asociata la filtrarea avansata “Vanzari pierdute”)
Valoare totala comenzi
Cate vanzari au fost pierdute in ultimele 14 sau 30 de zile (coloana asociata la filtrarea avansata “Valoare totala comenzi”)
Performanta in ultimele 30 de zile
Clasa de produs luand in considerare performanta acestuia in categorie (Ex: Hot, Regular, Cold) (***)
o Vizite – suma vizitelor in ultimele 30 de zile (coloana asociata la filtrarea avansata “Vizite”)
o Conversie – Valoare totala comenzi / Vizite in ultimele 30 de zile (coloana asociata la filtrare avansata ” Conversie”)
Buy button
Pozitia ofertei

Pret
Pretul actual al ofertei
Best price
Cel mai bun pret de vanzari disponibil in eMAG pentru acelasi produs. Pretul recomandat asociat ofertei care detine cel mai bun pret de vanzari

Variabile:

  • Cantitatea reprezinta numarul de produse vandute in ultimele 15 zile;
  • Valoarea comenzii reprezinta valoarea comenzilor, pentru fiecare produs vandut in ultimele 15 zile;
  • Vizitele reprezinta numarul de vizite pe care l-a avut fiecare produs in ultimele 15 zile.

Algoritm si rezultate:

Algoritmul porneste cu aceeasi pondere pentru fiecare variabila in parte.

  • Fiecare produs se va situa deasupra sau dedesubtul mediei Supra-categoriei cu una, doua sau toate cele trei variabile;
  • Media numarului de variabile de mai sus ne ofera informatii utile cu privire la clasa din care face parte produsul. Cu cat mai multe variabile sunt peste medie, cu atat este mai comercializabil acel produs;
  • Ponderile calculate ne ajuta, daca este necesar, sa etichetam produsul din cadrul fiecarei Supra-categorii.

Clase produse (Legenda):

  • HOT (Fierbinte) = Produsele cu doua variabile peste medie
  • STANDARD/REGULAR = Produsele cu o singura variabila peste medie
  • COLD (Rece) = Produsele cu toate cele trei variabile sub medie, dar care contin cateva Cantitate sau Valoare comanda sau Vizite

Poti descarca manualul aici: Manual My Performance

Oportunitatile mele

Prin tab-ul “Oportunitatile mele”, vei avea posibilitatea sa afli informatii importante despre produsele deja listate pe eMAG si sa asociezi produsele tale la ofertele deja existente pe site.Cu ajutorul filtrelor de mai jos, poti verifica mai usor produsele de interes pentru tine, daca sunt deja...

Ce trebuie sa stii ca sa intri in Marketplace