Retur

Pentru stornarea comenzilor ce au inregistrate cereri RMA este necesar in primul rand sa se finalizeze cererile de retur existente (se regasesc in tab-ul After Sales > Cereri retur).

Asadar, va rugam sa urmati pasii de mai jos:

Pasul 1: Identificarea comenzii


Daca produsul se afla deja in posesia dumneavoastra si nu este necesara generarea unei cereri de pick up, modificati campul metodei de pick up cu ‘’Curier propriu’’ sau ‘’trimis de client’’.

Ulterior treceti la pasul 2 fara a apasa buronul de ‘’Salveaza modificarile’’.

Pasul 2: Statusul cererii trebuie modificat din “noua” in “aprobata” simultan cu statusul produsului din josul paginii, apoi se salveaza modificarile.



Pasul 3: Statusul cererii trebuie modificat in “preluata”, iar statusul produsului in “preluat”, apoi se salveaza modificarile


Pasul 4: Statusul cererii trebuie modificat in “finalizata”, iar statusul produsului in “stornat” si se salveaza modificarile.


Dupa ce urmati toti acesti pasii, statusul comenzii se va modifica automat in comanda doar daca nu a fost depasita perioada de drept de retur setata in site.

In caz contrar, este necesar sa ne solicitati stornarea comenzii pe marketplace.operational@emag.ro .