Βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για το eMAG Marketplace

Γρήγορη αναζήτηση σε όλους τους πόρους μας για να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε

Search

Cum și de ce respingi o fișă de retur

 În acest tutorial îți vom prezenta care sunt motivele de respingere a unei cereri de retur, din platforma eMAG Marketplace. Toate cererile de retur trimise de clienții care au achiziționat produsele tale sunt înregistrate în contul tău de seller eMAG, în meniul principal, secțiunea Retururi. Pentru procesarea fișelor de retur, intră în meniul Retururi - Lista retururi, selectează cererea nouă și apasă butonul Editează din coloana Acțiuni. Află aici mai multe detalii despre retururi. Un retur poate fi respins, doar după ce ai recepționat coletul de la client. Situațiile pentru care poți respinge o cerere de retur pot fi: produsul…

Για να δείτε αυτό το στοιχείο, πρέπει να έχετε λογαριασμό eMAG Marketplace

Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE