Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Procesare fișă de retur

2.8
(8)
În acest tutorial îți vom arăta care sunt pașii de procesare a fișei de retur, pe platforma eMAG Marketplace. Fișa de retur este completată de client în site și trimisă catre tine, prin intermediul platformei Marketplace. Poți completa chiar tu, cererea de retur, în numele clientului, doar dacă acesta ți-a solicitat și doar pentru comenzile eligibile, adică pentru acele comenzi care respectă termenul legal de retur de 14 sau 30 de zile calendaristice. Toate solicitările de retur pentru produsele vândute de tine sunt înregistrate în contul tău, în meniul Retururi. Dacă cererea este făcută de client procedura de procesare a…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 2.8 / 5. Voturi: 8

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE