Conversie

0
(0)
 În acest tutorial vom vorbi despre cauzele care influențează Conversia în paginile ce conțin produsele comercializate de tine, pe platforma eMAG Marketplace. Valoarea obținută a conversiei este afișată în pagina principală, imediat sub secțiunea Sănătatea produselor tale. În platforma eMAG Marketplace, conversia arată performanța produselor tale active, pe site-ul eMAG. Conversia este rezultatul unui raport între numărul de comenzi plasate și numărul de vizualizări ale paginilor de produse, în perioada de referință. Aceasta este utilizată pentru a indica procentul vizitatori pe paginile produselor tale, care se transformă în clienți. Trebuie să știi că rata de conversie este contextuală, un…

To view this item, you must have an eMAG Marketplace account

If you already have an account created,

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE