Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Conversie

0
(0)
 În acest tutorial vom vorbi despre cauzele care influențează Conversia în paginile ce conțin produsele comercializate de tine, pe platforma eMAG Marketplace. Valoarea obținută a conversiei este afișată în pagina principală, imediat sub secțiunea Sănătatea produselor tale. În platforma eMAG Marketplace, conversia arată performanța produselor tale active, pe site-ul eMAG. Conversia este rezultatul unui raport între numărul de comenzi plasate și numărul de vizualizări ale paginilor de produse, în perioada de referință. Aceasta este utilizată pentru a indica procentul vizitatori pe paginile produselor tale, care se transformă în clienți. Trebuie să știi că rata de conversie este contextuală, un…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE