0
(0)
În tutorialul acesta vei afla despre: - Ce reprezintă Număr de reclamații - Statusurile indicatorului - Perioada de referință pentru calculul indicatorului - Cum se calculează indicatorul - Recomandări pentru menținerea indicatorului Ce reprezintă Număr de reclamații Număr de reclamații reprezintă procentul reclamațiilor primite aferenta unităților din comenzile finalizate în perioada de referință. Perioada de referință pentru calculul Numărului de reclamații: 👉Pentru “Perioada în desfășurare“ (1-28/29/30/31 – luna anterioară) 👉Pentru “Perioada anterioară de referință” (1-28/29/30/31 – doua luni în urmă) Statusurile indicatorului Pragul indicatorului se calculează în funcție de cluster-ul contului tău. Acesta este afișat în secțiunea Contul meu –…
За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace
If you already have an account created, Влизам
Колко полезна беше тази публикация?
Кликнете върху звезда, за да я оцените!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
Засега няма гласове! Бъдете първият, който оцени тази публикация.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?