0
(0)
În tutorialul acesta vei afla despre: - Ce reprezintă indicatorul Reclamații cu incident - Statusurile indicatorului - Cum se calculează indicatorul - Perioada de referință pentru calculul indicatorului - Recomandări pentru menținerea indicatorului Ce reprezintă Reclamații cu incident Reclamațiile cu incident reprezintă numărul reclamațiilor expuse care s-au închis cu incident în perioada de referință, iar acestea sunt grupate pe praguri, ăn funcție de cluster-ul contului tău. Acesta este afișat în secțiunea Contul meu – Profil – Rubrica Informații generale – Câmpul “Cluster sănătatea contului last month”. Pragurile indicatorului pentru fiecare categorie de cont sunt urmatoarele: Perioada de referință pentru calculul…
За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace
If you already have an account created, Влизам
Колко полезна беше тази публикация?
Кликнете върху звезда, за да я оцените!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
Засега няма гласове! Бъдете първият, който оцени тази публикация.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?