5
(2)
În platforma eMAG Marketplace, conversia arată performanța produselor active de pe site-ul eMAG. Aceasta este rezultatul unui raport între numărul de comenzi plasate în perioada de referință și numărul de vizualizări ale paginilor de produse. În general, este utilizat pentru a semnaliza procentul de vizitatori pe paginile produselor tale, care se transformă în clienți și este considerat unul dintre cei mai importanți indicatori pe care trebuie să îi observi, pe măsură ce vrei să îți dezvolți afacerea și să crești vânzările. Cum calculezi rata de conversie: Împarți numărul de comenzi la numărul de vizite, în perioada de referință și obții…
За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace
If you already have an account created, Влизам
Колко полезна беше тази публикация?
Кликнете върху звезда, за да я оцените!
Average rating 5 / 5. Vote count: 2
Засега няма гласове! Бъдете първият, който оцени тази публикация.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?