0
(0)
În acest tutorial îți vom arăta cum verifici mesajele primite din partea colegilor noștri. Toate mesajele primite pe platforma eMAG Marketplace se regăsesc în Mesagerie. Selectează din meniu Mesagerie – Mesaje. În partea de sus poți filtra mesajele folosind mai multe opțiuni: Id comandă – filtrează mesajele în funcție de id-ul comenzii; status – filtrează mesajele în funcție de status. Ai la dispoziție mai multe statusuri pentru mesajele trimise și primite prin Mesagerie. Mesajele cu statusul Nouă sunt toate mesajele noi inițiate de tine sau de colegii noștri, mesajele cu statusul În așteptare sunt cele care încă nu au primit…
За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace
If you already have an account created, Влизам
Колко полезна беше тази публикация?
Кликнете върху звезда, за да я оцените!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
Засега няма гласове! Бъдете първият, който оцени тази публикация.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?