找到有关 eMAG Marketplace 所需的一切

快速搜索我们的所有资源以找到您需要的信息

Search

Devino furnizor eMAG SPN

5
(1)

Descopera o lume noua de oportunitati pentru afacerea ta cu eMAG Service Providers Network

Ce este eMAG SPN 

eMAG Service Providers Network (SPN) este un catalog de furnizori de servicii care pot ajuta sellerii eMAG Marketplace cu gestionarea diferitelor arii ale afacerii lor, in Romania, Bulgaria si Ungaria 

De ce sa devii furnizor in eMAG SPN? 

Peste 56.000 de afaceri din toata lumea au ales ca partener eMAG Marketplace pentru a-si comercializa produsele. Fiind parte din eMAG SPN, iti vei putea prezenta serviciile catre aceste afaceri care cauta intotdeauna optiuni de optimizare.  

Cine poate deveni furnizor eMAG SPN? 

In eMAG SPN se pot inscrie orice persoana juridica sau orice alta entitate juridica care desfasoara o activitate inregistrata cu cel putin 6 luni de activitate, care poate oferi sellerilor eMAG cel putin unul dintre serviciile:

  • Gestionare completa a contului
  • Gestionare de baza a contului
  • Gestionarea performantei dupa reactivare
  • Gestionarea sanatatii contului
  • Inventarul stocurilor
  • Gestionarea vanzarilor & comenzilor
  • Audit cont eMAG
  • Inregistrare in scopuri de TVA
  • Reprezentare fiscala
  • VAT OSS
  • Rambursare TVA
  • Consultanta fiscala
  • Reprezentant CE
  • Certificat de bijuterii pentru metale pretioase
  • Taxa Verde
  • Serviciu local de reparatii si diagnosticare
  • Contabilitate
  • Documentare de baza
  • Documentare detaliata
  • Editare imagine
  • Video produs
  • Drepturi autor
  • Reinnoire marci
  • Monitorizare marci
  • Inregistrare marca EUIPO
  • Suport folosire eMAG Brand Portal

In curand vor fi disponibile si urmatoarele categorii: Advertising Management, Traduceri, Transport international, Integratori platforma.

Cum poti sa te inscrii in SPN? 

Pasul 1: Descarca si completeaza acest formular 

Pasul 2: Trimite un email la adresa spn@emag.ro 

  • Foloseste titlul: Colaborare eMAG SPN [numele companiei tale]   
  • Ataseaza formularul SPN completat in intregime 
  • Optional, poti trimite o prezentare a companiei tale in format PDF/power point/word 

Pasul 3: Daca ai trecut de procesul initial de selectie, echipa eMAG SPN te va contacta pentru a furniza urmatoarele:  

  • Documentul emis de ANAF ce contine Codul Unic de Identificare al Companiei 
  • Copie după cartea de identitate a Reprezentantului legal al companiei si/sau actionari (este obligatoriu sa se vada data de nastere pe cartea de identitate, data de expirare, insa alte informatii sensibile pot fi ascunse)  

Pasul 4 – Vei semna Termenii si Conditiile eMAG SPN  

Verifica aici politica de confidentialitate.

Inscrierea in SPN presupune anumite costuri? 

Nu, in acest moment, listarea serviciilor furnizorilor in SPN este gratuita. Daca in viitor vor fi introduse taxe, vom notifica furnizorii de servicii in avans.  

Ce reguli trebuie sa respecti in cadrul SPN? 

  • Sa respecti promisiunile facute sellerilor privind serviciile oferite. 
  • Sa nu oferi garantii sau informatii inselatoare in colaborarea cu sellerii eMAG Marketplace 
  • Sa nu te angajezi niciodata in activitati/comportamente inselatoare, frauduloase, inadecvate sau ofensatoare in relatie cu sellerii. Acest lucru se aplica tuturor activitatilor, inclusiv, dar fara a se limita la: 
    • Informatii furnizate in contul tau; 
    • Informatii furnizate in listari, continut sau imagini; 
    • Comunicarea intre tine si eMAG si intre tine si sellerii eMAG Marketplace 
  • Sa nu listezi servicii sau sa desfasori activitati care pot prejudicia sellerii sau sa ii puna in pericol privilegiile de vanzare pe site-ul eMAG  
  • Numele companiei tale folosit in cadrul eMAG SPN trebuie sa fie unul care identifica cu exactitate compania, nu este inselator si pentru care detii drepturile de utilizare. Numele nu poate include marca comerciala sau incalca in alt mod orice marca comerciala sau alt drept de proprietate intelectuala al oricarei persoane. 
  • Furnizorul de servicii accepta ca eMAG actioneaza independent si nu va participa la nicio negociere, aranjament sau corespondenta intre selleri si furnizorii de servicii. eMAG nu va fi parte la niciun acord sau tranzactie care poate fi incheiata de selleri si furnizorii de servicii ca urmare a stabilirii contactului folosind functionalitatile disponibile pe Platforma. Factura fiscala furnizata de tine sellerilor este independenta de eMAG si nu trebuie sa faca referire la eMAG nici ca partener de vanzare, nici ca client sau cumparator. 
  • Toate comunicarile prin e-mail ale furnizorului de servicii cu Sellerii trebuie sa fie politicoase, relevante si adecvate 
  • Sa tratezi corespunzator si sa ai grija de datele de contact ale sellerilor. Nu partaja niciodata informatiile de contact ale sellerilor eMAG Marketplace cu nicio terta parte fara consimtamantul sellerului.  
  • Sa nu folosesti in mod neadecvat rating-urile, feedback-ul sau recenziile primite 
  • Sa folosesti o descriere adecvata a serviciilor furnizate. 

Ce informatii trebuie sa furnizezi catre eMAG dupa inscrierea in SPN 

  • Descrierea companiei in limbile: Romana, Engleza, Bulgara, Maghiara, Polona, Germana, Greaca, Chineza. Descrierea companiei poate avea maximum 1000 de caractere cu tot cu spatii.  
    • In cazul in care nu ne poti furniza descrierea companiei in toate limbile necesare, vom folosi un tool de AI pentru a genera descrierile in celelalte limbi. Este necesar ca limbile din care se fac traducerile sa fie Romana sau Engleza.
  • Company logo 500×500 px
  • Banner cu dimensiunile: 1200×200 px
    • In cazul in care nu ne poti furniza un banner, iti va fi alocat unul standard de catre eMAG. 
  • Galerie foto: 3-4 poze, cu limita de 2 mb., 1920x1080px.
  • Date contact: Adresa de email si Numar de telefon care vor fi vizibile catre Sellerii eMAG Marketplace pentru contactare. 
  • Website: adresa web a companiei 
  • Type service 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE