1.3
(29)
Atunci când ai întrebări legate de adăugarea produselor, facturi, comenzi, situații financiare, campanii, sau alte operațiuni specifice gestionării afacerii tale pe eMAG Marketplace, poți lua legătura cu noi, prin intermediul Mesageriei. În cel mai scurt timp vei primi un răspuns la solicitarea ta, dar trebuie să știi că răspunsul va fi formulat, în ordinea solicitărilor primite. Cum poți lua legătura cu colegii din Mesagerie Pentru a solicita ajutor pentru o situație apărută pe platformă, selectează secțiunea Mesagerie în care ai la dispoziție 2 opțiuni: - Mesaje – reprezintă arhiva mesajelor inițiate atât de tine cât și de colegii noștri,…
Για να δείτε αυτό το στοιχείο, πρέπει να έχετε λογαριασμό eMAG Marketplace
Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό Σύνδεση
Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;
Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!
Average rating 1.3 / 5. Vote count: 29
Καμία ψήφος μέχρι στιγμής! Γίνετε ο πρώτος που βαθμολογήσατε αυτό το στοιχείο.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?