1.3
(31)
Atunci când ai întrebări legate de adăugarea produselor, facturi, comenzi, situații financiare, campanii, sau alte operațiuni specifice gestionării afacerii tale pe eMAG Marketplace, poți lua legătura cu noi, prin intermediul Mesageriei. În cel mai scurt timp vei primi un răspuns la solicitarea ta, dar trebuie să știi că răspunsul va fi formulat, în ordinea solicitărilor primite. Cum poți lua legătura cu colegii din Mesagerie Pentru a solicita ajutor pentru o situație apărută pe platformă, selectează secțiunea Mesagerie în care ai la dispoziție 2 opțiuni: - Mesaje – reprezintă arhiva mesajelor inițiate atât de tine cât și de colegii noștri,…
За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace
If you already have an account created, Влизам
Колко полезна беше тази публикация?
Кликнете върху звезда, за да я оцените!
Average rating 1.3 / 5. Vote count: 31
Засега няма гласове! Бъдете първият, който оцени тази публикация.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?