Au mai ramas:
Days Hours Minutes Seconds
De ce sa participi in campania Revolutia Preturilor?
- Poti obtine in medie vazari de 4.3 ori mai mari;
- Poti avea de 3.1 ori mai mult trafic pe produse;
- Campania este promovata intens la TV, in social media, pe aplicatia eMAG si prin newslettere catre clienti;
- Campania se desfasoara de 3 ori pe an, iar clientii o asteapta cu nerabdare;
- Este o ocazie potrivita sa de a-ti lichida stocurile de sezon ramase.
👉🏻 Perioada de desfasurare: 16 – 18 ianuarie
👉🏻 Data limita de incarcare a ofertelor: 18 ianuarie, ora 23:00
Criteriile de participare in campania Revolutia Preturilor:
- Este necesar sa oferi cel putin 5% reducere fata de CMMP 30 sau minimum 50 RON reducere in valoare absoluta.
- Produsele nu trebuie sa fi fost inactive in ultimele 30 de zile, iar cele nou listate trebuie sa aiba cel putin 7 zile de activitate in site.
Descarca lista de categorii eligibile
Afisarea in campanie
In perioada de activare, toate produsele validate in campanie vor avea afisata eticheta de campanie, astfel incat sa se bucure de o mai buna vizibilitate si sa te ajute sa iti cresti rata de conversie.
In microsite-ul Revolutia Preturilor vor avea acces produse din categoriile afisate in lista de aici, iar paginile disponibile pot fi extinse sau restranse, dupa caz, in functie de numarul de oferte eligibile participante.
Eticheta WOW
In functie de Price Index si discount vs. CMMP 30, produsele pot primi eticheta Wow:
- Daca pentru produsele tale este monitorizat Price Index, acesta trebuie sa fie mai mic de 95% cu o zi inainte de campanie.
- Si pentru produsele care au Price Index, dar si pentru cele pentru care nu este monitorizat, pentru eticheta WOW este necesar sa fie indeplinite si conditiile de discount versus CMMP 30:
Discount de comision
Te bucuri de pana la 50% discount de comision pentru produsele vandute in campanie, iar sumele necesare vor fi decontate in prima jumatate a lunii februarie.
Pachete de vizibilitate
Daca doresti sa atragi atentia clientilor si mai mult asupra ofertelor tale, poti face acest lucru prin pachetele de vizibilitate. Acestea iti permit promovarea ofertelor atat in newsletterele pe care le trimitem catre clienti, cat si in site-ul eMAG pentru cei mai curiosi vizitatori.
Criterii de acces pentru pachetele de vizibilitate:
- Seller Rating-ul sa fie minimum 4;
- Rating-ul produselor promovate sa fie cel puțin 3.5;
- Trebuie sa ai minimum 20 de produse unice (PNK) incarcate in campanie;
- Produsele trebuie sa faca parte din categoriile eligibile;
- Sanatatea contului sa fie Good sau Needs improvement si sa nu fi avut nicio suspendare din eMAG Marketplace in ultimele 3 luni.
Daca doresti sa alegi un pachet, te rugam sa ne scrii in Mesagerie, pana pe 8 ianuarie, ora 23:00.
Vezi aici optiunile pentru pachetele de vizibilitate
Cum incarci produsele participante in campanie?
👉🏻 Daca produsele au un discount de minimum 5% vs. cel mai mic pret al lor in ultimele 30 de zile:
- Descarca fisierul Propuneri Campanii;
- Pastreaza in fisier doar produsele pe care vrei sa le inscrii in campanie;
- Incarca fisierul in platforma.
👉🏻 In cazul in care alegi sa oferi un discount de minimum 50 RON si valoarea este mai mica de 5% vs. cel mai mic pret al lor in ultimele 30 de zile:
- Descarca fisierul Propuneri Campanii;
- Pastreaza in fisier doar produsele pe care vrei sa le inscrii in campanie;
- Trimite lista cu produse in Mesagerie, meniul Campanii generale – Informatii campanii, impreuna cu discountul pe care vrei sa il oferi.
Iti reamintim ca esti liber sa iti stabilesti independent pretul si sa oferi ce reduceri sau beneficii doresti pentru clienti.
Te invitam sa participi alaturi de noi in campania Revolutia Preturilor si sa oferi clientilor reducerile mult asteptate.
Spor la vanzari de calitate!
Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;
Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
Καμία ψήφος μέχρι στιγμής! Γίνετε ο πρώτος που βαθμολογήσατε αυτό το στοιχείο.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?