0
(0)
În acest tutorial îți vom arăta cum se stornează o comandă pe platforma eMAG Marketplace. Sunt situații în care clienții nu primesc sau nu acceptă comenzile finalizate pe platformă, pe care deja le-au achitat cu cardul online, sau apar cereri de retur. În cazul în care clientul nu dorește să schimbe produsul comandat în urma unei cereri de retur, trebuie să restitui banii și să stornezi comanda. Este important să stornezi o comandă în maxim 19 zile de la finalizarea acesteia deoarece, în caz contrar, nu mai poți face acest lucru. Pentru situații speciale, în care returul a fost…
To view this item, you must have an eMAG Marketplace account
If you already have an account created, Влезте в системата
Колко полезна беше тази публикация?
Кликнете върху звезда, за да я оцените!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
Засега няма гласове! Бъдете първият, който оцени тази публикация.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?