skip to Main Content

În secțiunea de Comenzi poți să vizualizezi rapid toate comenzile noi și să le filtrezi în funcție de prioritate. Aceasta este zona din care vei finaliza comenzile primite din partea clienților și de asemenea, vei gestiona toate problemele întâmpinate în timpul livrărilor precum retururi, comenzi anulate, sau alte incidente. În partea de sus a paginii ai la dispoziție o zona de filtrare cu ajutorul careia filtrezi comenzile după mai multe criterii. Tab-urile de sub zona de filtrare le poți folosi să vizualizezi doar comenzile noi, cele pe care le ai în lucru, în întârziere sau comenzile anulate din diverse motive. Fiecare comandă este afișată sub aceste tab-uri. Aici ai acces la toate informațiile necesare în dreptul fiecărei comenzi pentru a vedea câte zile a durat fiecare comandă până ajunge la client, statusul din acest moment al comenzilor, detaliile despre clienți, mod de livrare sau modalitatea de plată. Pentru a vedea…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,