0
(0)
În acest tutorial îți vom arăta cum se stornează o comandă pe platforma eMAG Marketplace. Sunt situații în care clienții nu primesc sau nu acceptă comenzile finalizate pe platformă, pe care deja le-au achitat cu cardul online, sau apar cereri de retur. În cazul în care clientul nu dorește să schimbe produsul comandat în urma unei cereri de retur, trebuie să restitui banii și să stornezi comanda. Este important să stornezi o comandă în maxim 19 zile de la finalizarea acesteia deoarece, în caz contrar, nu mai poți face acest lucru. Pentru situații speciale, în care returul a fost…
Aby wyświetlić ten przedmiot, musisz mieć konto eMAG Marketplace
Jeśli masz już utworzone konto Zaloguj sie
Jak pomocny był ten artykuł?
Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
Jak dotąd brak głosu! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten przedmiot.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?