skip to Main Content
0
(0)

 În acest tutorial îți vom arăta cum se stornează o comandă pe platforma eMAG Marketplace. Sunt situații în care clienții nu primesc sau nu acceptă comenzile finalizate pe platformă, pe care deja le-au achitat cu cardul online, sau apar cereri de retur. În cazul în care clientul nu dorește să schimbe produsul comandat în urma unei cereri de retur, trebuie să restitui banii și să stornezi comanda. Este important să stornezi o comandă în maxim 19 zile de la finalizarea acesteia deoarece, în caz contrar, nu mai poți face acest lucru. Pentru situații speciale, în care returul a fost finalizat după 19 zile, ia legătura cu colegii noștri prin Mesagerie și dacă totul este în regulă, atunci ei îți vor storna manual comanda. De asemenea, poți storna comenzile din platformă folosind documentația API. Află mai multe detalii în articolul Cum să iei legătura cu noi. Pentru a storna o…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?