Mindent megtalál, amire szüksége van az eMAG Marketplace-rő

Gyorsan keressen az összes forrásunk között, hogy megtalálja a szükséges információkat

Search

Cum monitorizezi si optimizezi performanta unei campanii Ads

0
(0)
In acest tutorial vei afla mai multe detalii despre:   Cum interpretam indicatorii din platforma eMAG Marketplace Impresii 1 impresie = 1 afisare a unei reclame catre utilizator dupa ce acesta a efectuat o cautare folosind expresia sau cuvantul cheie pentru care reclama a fost configurata. Numarul mic de impresii poate indica una sau mai multe dintre urmatoarele situatii: Bid-ul este prea mic, astfel trebuie crescut pentru a castiga mai multe licitatii. Campania Ads ramane fara buget, ceea ce poate indica: Campania nu are stoc; Nu are buy button; Stocul produselor a fost epuizat. CTR Masuram eficienta reclamei pe baza…

To view this item, you must have an eMAG Marketplace account

If you already have an account created,

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE